27 mars 2014

Diversitet? Obibliskt!

Nu ska ni få se en riktigt upprörande reklamfilm.



Om ni inte ser problemet så kan den något übermoralistiska organisationen One Million Moms kanske hjälpa er på traven. I ett uttalande skriver de så här:
Nabisco should be ashamed of themselves for their latest Honey Maid and Teddy Graham cracker commercial where they attempt to normalize sin. Right away it shows two men with a baby, followed by other families, and ends with different families pictured including the one with two dads. This commercial not only promotes homosexuality, but then calls the scene in the advertisement wholesome. The ad states, "Everyday wholesome snacks for every wholesome family. This is wholesome."
One Million Moms stands up for Biblical truth which is very clear in Romans 1:26-27 about this particular type of sexual perversion.
Honey Maid is also using the hashtag #thisiswholesome. There is concern about the way this ad is pushing the LGBT agenda, but an even greater concern is the way that they are changing the meaning of the word "wholesome."
This is truly sad. If this is what Honey Maid thinks is wholesome, then my family will no longer purchase Honey Maid or Nabisco products.
TAKE ACTION Please send U.S. key executives for Honey Maid and Nabisco (owned by Mondelez International) an email urging them to pull this liberal commercial immediately and remain neutral in the culture war.

Det aktuella bibelstället (Rom 1:26-27) lyder som följer: Därför utlämnade Gud dem åt förnedrande lidelser. Kvinnorna bytte ut det naturliga umgänget mot ett onaturligt, likaså övergav männen det naturliga umgänget med kvinnorna och upptändes av begär till varandra, så att män bedrev otukt med män. Därmed drog de själva på sig det rätta straffet för sin villfarelse. Läser man det i sin rätta kontext blir det uppenbart att budskapet är rent homofobiskt det är en reparationsmanual för en Honda Civic årgång 1977.

Tipstack till Marcus!

Inga kommentarer:

 
Religion Blogg listad på Bloggtoppen.se