30 juni 2014

Nytt avsnitt ute! #86 – Radio Houdi sprider ljus och kärlek


I detta avsnittet av Radio Houdi sprider John och Anders ljus och kärlek!

John sprider ljus och kärlek över sin nya bil och Penn Jilletes intervju med Richard Dawkins.
Anders sprider ljus och kärlek över sin nya T-shirt och påskägg i filmen Tillbaka till Framtiden.
Både John och Anders sprider ljus och kärlek över Tidningen Näras podcast och ger lite exempel på ljus och kärlek the woowoo-way.
 Självpåstådda mediet Benny Rosenqvist visar ljus och kärlek

6 kommentarer:

Ulf Gustafsson sa...

Anders H,

Skrattade gott ni diskuterade personangrepp och du sa:
"Det kan kännas som ett personangrepp att bli ifrågasatt. Men är man så förbaskat omogen, då borde man hålla tyst rätt igenom."

John,

Jag tar familjen till Tumba Folkeshus och tittar på sändningen från London av Monty Python. Olika faller livets lott.

John Houdi sa...

Jag vet. De sänder Monty Python på orstbiografen 100 m från mitt hus i augusti.
När jag köpte biljett skulle de bara göra EN föreställning. Nu är det fem...OCH biovisning över hela världen. Gissa om den också kommer på DVD och download...

Anders Hesselbom sa...

Ursäkta, jag kanske inte hänger med riktigt. Var det roligt?

John Houdi sa...

...sedan slår det väl lite bättre att se dem live än på en bioskärm...

Ulf Gustafsson sa...

Anders,

Ja, det var roligt när du sa "förbaskat omogen". Ett bra exempel på personangrepp om det användes som omdöme om en motdebattör.

John,

Live hade varit mycket bättre.

Anders Hesselbom sa...

Personangrepp angriper meningsmotståndaren, det jag gjorde var en (förmodligen inte helt korrekt) generalisering.

 
Religion Blogg listad på Bloggtoppen.se